Contactați-ne

Limba engleză pentru preșcolari

Părinții aleg engleza pentru copii în principal ca o clasă de dezvoltare pentru a îmbunătăți memoria, atenția și imaginația.
Children

Jocurile sunt o prioritate

Indiferent care este obiectivul profesorului - memorarea cuvinte noi sau învățarea gramaticii - acesta este prezentat copilului sub formă de joc. Un copil ar trebui să perceapă limba engleză ca pe ceva fără de care un joc este imposibil. Cursurile ar trebui să se bazeze pe un format de joc, în care un elev primește stele prețioase pentru că ascultă cu atenție și urmează instrucțiunile profesorului.

section.teacher_the_world.imageAlt

Profesorul este întreaga lume!

Un profesor pentru un copil este mult mai mult decât o simplă sursă de cunoștințe. Un profesor stabilește regulile jocului, iar un copil le va accepta sau nu.

Faptul că unui elev îi va plăcea sau nu limba engleză depinde de profesor. Pentru copiii care abia încep să învețe limba engleză, prima lecție poate fi crucială, iar profesorul trebuie să lase impresii pozitive în memoria copilului.

Formatul jocului și un profesor cu care copilul este dispus să se joace sunt cei doi factori determinanți în cadrul orelor de engleză pentru preșcolari și copii. Cum rămâne cu procesul în sine?

Totul este permis!

Corpul nostru are propria memorie, precum și corpul copiilor. Tot ceea ce copiii nu pot exprima în cuvinte este transmis în schimb prin expresiile faciale și prin gesturi; ei sar adesea, își flutură brațele, își întorc capul, încercând să le spună adulților de ce au nevoie.

Același lucru se întâmplă atunci când copiii preșcolari învață limba engleză. Învățarea de rime, numere și cântece cu elevii mici, în care profesorul folosește limbajul corpului, îi dezvoltă pe copii în următoarele moduri:

  • Toate tipurile de memorie sunt angajate.
  • Ritmul și rima ajută la reținerea textelor mai lungi.
  • Expresiile faciale și gesturile transmit sensul cuvintelor, care devin clare fără traducere.
  • Textele includ structuri colocviale comune. Atunci când un copil le reține, acestea devin tipare. În viitor, un elev le va transfera în situații similare în comunicarea din viața reală.
  • Adăugarea muzicii vesele face ca o lecție să fie mai luminoasă și mai distractivă.

Dar cum rămâne cu „privește și atinge”?

Copiii au nevoie de suporturi vizuale colorate, cu culori vii și imagini frumoase pe care să le poată atinge. Profesorii noștri folosesc jucării în timpul orelor de curs. Profesorii vorbesc cu ele, fac glume și le folosesc pentru a le arăta elevilor mici ce înseamnă. Interacțiunea activă este al patrulea factor al unei lecții reușite cu copiii.

Copiii își iau adesea jucăriile preferate cu ei la cursuri. Profesorii le folosesc în cadrul jocului, implicând copilul în procesul de învățare. Această abordare funcționează cu copiii timizi.

Banner

    Și nu în ultimul rând

    În timpul interacțiunii active, toți factorii sunt combinați într-un întreg - de învățare a limbii engleze copiilor. Într-o lecție eficientă cu preșcolarii, un copul are trei tipuri de activitate: fizică (jocuri active, dans), vorbire, creativitate. Următoarele lucruri sunt cruciale atunci când se predă engleza preșcolarilor și copiilor:

  • Un profesor care poate capta atențoa copilului și poate stabili încrederea încă de la prima lecție.
  • Folosirea unui joc ca activitate principală a preșcolarilor.
  • Ajutoare vizuale luminoase și memorabile.
  • Interacțiune activă, care face ca un copil să se implice pe deplin în lecție.